[Epitesz-barkacs] Lépcso helyett

Lantos Gabor lantos.gabor at freemail.hu
2007. Jún. 20., Sze, 05:43:57 CEST

Sziasztok,

Családi házamba szeretnék alternativ megoldást találni, a tetotérbe való
feljutáshoz.
Szándékaim szerint hamarosan be fogjuk épiteni, igy napi használatra
alkalmas megoldást keresek.
A belmagasság kb. 2,5 méter.
A rendelkezésre álló hely kb. 90x130 cm ahol az egész lépcsot vagy bármi
mást ki lehetne vitelezni.
Ez tudom, hogy nagyon kevés, de ennyi áll rendlkezésre.
Tehát vagy valami csigalépcso kell oda, (nem szeretem, veszélyesnek tartom,
foleg kisgyerekkel) vagy alternativ megoldás.
Csak az egyik 90-es oldal mellett van fal, (Ez B30-as tartófal) illetve az
egyik 130-as mellett is, de csak 90 cm magasságig, mivel ez anno konyhai
tálalópult szeruségnek készülhetett.
Az alternativ ötletem, hogy egy villástargonca emeloszerkezetét szerelném
fel a falra, a villákra egy raklap, arra mondjuk osb, és korlát, hogy le ne
essen róla senki.
Ennek a vezérlését mint egy lift, alul felül megoldanám.
Szerintetek a fal elbírná ?
Vagy egyáltalán kivitelezhetonek tunik ?
Amitol még tartok, az az, hogy túl hangos lenne egy lakásba ?

Szóval minden ötletet szivesen fogadok.

Köszi: Gábor