[Epitesz-barkacs] Tetotér padló

Toth Gabor toth-g at prolan.hu
2007. Jún. 20., Sze, 09:06:33 CEST

Hello Gábor!

Nálam kicsit roszabb volt a helyzet. 7 m-es gerendák, (mondjuk az
kerámia béléstesttel) rajta volt már min 5 cm beton. Mivel aki építette,
nem ismerte a szintezés fogalmát, 7 cm szintkülönbségeket is mértem az
aljzaton, ráadásul nálam a fenti válaszfal pont középre esett
(statikailag a legrosszabb)
Én könnyűbetont (Thermozell / cell?) raktam rá. Ez elég könnyű - úszik a
vízen :) - kb 3-500 kg/m3 a hozzáadott cement függvényében. Ha nem
teszel alá lépéshangszigetelést, hanem közvetlenül a betonra rakod,
akkor merem ajánlani. (Én egy kicsit megszívtam, mert a lhszigen kicsit
'mozog' a beton - ugyanis nem volt elég súlya a betonnak, hogy
egyenletesen lenyomja. Ennek ellenére a járólap és a fugák még mindig
repedésmentes (3 év használat után).
Annyi macera van még vele, hogy a betonra a megkötés után kell
Dryvit-háló + aljzatkiegyenlítő ha igazán jó felületet akarsz.
Keverni inkább fúrószárral, mint betonkeverővel kell, mert a cement
lemegy az aljára, a golyócskák meg feljönnek a tetejére ;)

Üdv, Gábor