[Epitesz-barkacs] Tetotér padló

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2007. Jún. 20., Sze, 09:49:26 CEST

Szia!

Elszomoritalak.
Igazibol ugy szoktak, hogy 6cm beton, szigeteles, meg 6cm beton.

Az E gerenda helybol felfele pupos, ez a terheles kell neki hogy kiegyenesedjen. A plafon le fog esni...

Ha vekony betont teszel ra, meg ugyeskedsz a padloponnal, el fog repedezni az egesz, es ha hidegburkolat van rajta, akkor az is.

vajk