[Epitesz-barkacs] aluminium ragasztás

Zsolt epitesz at telectronic.hu
2007. Jún. 21., Cs, 08:35:27 CEST

köszi az 5leteket.

>Mi a cél ? Esetleg peremezéssel, összekalapálni ? Milyen vastag a lemez ?
bocs, nem akartam bonyolítanbi a dolgot, hogy ilyen alu meg, olyan alu....
tehát ez egy tartály aminek az alja egy húzott aluborda,
1 cm-es kiálló résszel, míg az oldala egy 2mm-es alulemez,
tehát a kalapálás nem tűnik járhatónak.
ezen az 1cm-en van átfedés az alja és az oldala  között,
ezért gondoltam a szegecs/ragasztásra.
nagy víznyomás nincs rajta, kb. 5 cm hideg/meleg víz lesz benne.

>Amúgy van aluminium popszegecs is.
arra gondoltam, hogy a húzóvég az van vasból és nem akarom,
hogy bele rozsdásodjon a vízbe.

> Ha elég az egyik oldalán a vasmentesség, akkor zárt fejű
> popszegecs.
elég lenne, de ilyen is létezik ? még nem hallottam róla, igaz ritkán járok
spéci bótba,
a piacon ilyet még nem láttam, gyorsan elszaladok valami bótba, ha kapok
akkor
ez lehet a megoldás.

>az epoxy nem rossz
igen tényleg jó, bár én nem szoktam használni, mert nekem macerás a 2
komponenst összekeverni, büdi, és a kézrôl csak nagy üggyel bajjal lehet
letakarítani.
meg biztos a butaságom miatt, de valahogy nem bízok annyira a ragasztókban,
a lotushoz, meg valszeg speckó, nem a boltban kapható típust használnak,
aminek az ára is vagy 50xer annyi mint a boltinak.
Bár lehet, hogy egyszer el kellene kezdenem használni a modern technikát :)
na legfeljebb kipróbálom ezt is

köszi

zsolt