[Epitesz-barkacs] aluminium ragasztás

szepygab at fw.hu szepygab at fw.hu
2007. Jún. 21., Cs, 10:28:01 CEST

On 21 Jun 2007 at 8:35, Zsolt wrote:
> nekem macerás a 2> komponenst összekeverni, büdi,
Ablak kinyit.

> és a kézrôl csak nagy üggyel bajjal lehet letakarítani.
Gumikesztyű, eszközhasználat.

> meg biztos a butaságom miatt, de valahogy nem
> bízok annyira a ragasztókban
Pedig érdemes kipróbálni, sokmindent sokkal egyszerűbb
ragasztani, mint mechanikusan rögzíteni.
Itt azt is megcsinálhatod, hogy az éleket belülről kikened
szilikongumival, hogy többszörösen vízzáró legyen.

Ragasztás előtt érdemes szárazon összeállítani, rápróbálni a
szorítókat. Ne akkor kelljen improvizálni, amikor már köt a
gyanta.

üdv

szepygab