[Epitesz-barkacs] Lépcso helyett

Lantos Gabor lantos.gabor at freemail.hu
2007. Jún. 21., Cs, 11:49:20 CEST

Sajnos mindkettőnek egyforma a prioritása.
Csak a hely döbbenetesen kevés, és hülye helyen van sajnos.
Kimondottan gyerekszobát szeretnék belőle csinálni, de úgy, hogy egyben
lenne az egész.
Szeretném, ha a gyerkőcök nem kapnának bezártságit, mint az apjuk az állandó
kicsi lakástól...
Az most túlzottan nem befolyásol, hogy miként hirdethetem...Akkor majd azt
mondom, hogy alul 90m2 felül pedig tetőtér megközelitési nehézségekkel -)))

Gábor