[Epitesz-barkacs] Tetőfólia

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2007. Jún. 22., P, 12:13:33 CEST

Szia Józsi,

Köszi a gondolatokat. A Dörken szerint azért jó a titán, mert nem
oxidálódik, szemben az alumínium bevonattal. Vajk szerint a titán forgács
jobban ég bárminél. De a 4-500 ezrest nem akaródzik kiköhögni a titános
csodafóliáért. Különösen, ha cserébe 'akár' 2 fok nyereséget kapok. Ennyi
pénzért ha nagyon kell, elklímázgatom pár évtizedig ezt a néhány igazán
forró napot.

Gábor