[Epitesz-barkacs] Tetőtér/melléépülés tervezés,építés

mágus maguspr at freestart.hu
2007. Jún. 28., Cs, 06:40:47 CEST

az OEP a közgyógyigazolványomon 4 hónapig ült
az illetékes hivatkozott erre-arra, hadovált

mondom erre:
Adolf Eichmann is erre hivatkozott, de őt legalább
fel lehetett akasztani érte
(Hitler egyik jó kisvezére)

1 óra múlva faxon ott volt a szükséges engedély az önkormányzati
ügyintézőnél, aki elmondta, hogy rajtam kívül, csak a mi kerületünkben
2000 ügyfél van hasonló sorson az OEP jóvoltából
*************
2 évvel ezelőtt az Egészségügyi Minisztert  dr.Menge reinkarnációjának
neveztem (méghozzá írásban)

Mivel nagyon is ült az indokom, nem kérték ki maguknak,
nem fenyegettek meg becsületsértési perrel,
(előtte a háziorvosomtól kérdezték meg, hogy ő volt-e a felbujtóm,
de mivel nem tudott róla, nem tudták, hogy ki rántotta le róluk
a leplet)

szóval, ha nagyon ül a dolog, akkor Hitler, vagy Sztálin reinkarnációjára
lehet hivatkozni,....

Tamás