[Epitesz-barkacs] aluminium vágás

Moczik Gabor pm at progzmaster.hu
2007. Jún. 30., Szo, 16:42:51 CEST

Zsolt wrote:
> egy méteres alubordát, ahol nem ketté vágom, hanem a szélébôl levágok 8mm-es
> csíkot és kb 30 cm után ez elkezd beremegni, lehet, hogy ez az ami beleüt a
> korongba ez ettôl megzizzen és összevissza harapdálja az alut az meg
> mindehova elkzezd kenôdni?

Szerintem az lehet, hogy 30cm utan mar eleg hosszu darabon benne van a
furesz, es ha csak kezzel vezeted meg, akkor nem tudod egyenesen tolni, es
surolja a tarcsa oldalat meg a hatoldalon felfele jovo fogakat is erinti. Ez
utobbi miatt lehet csunya a vagasi felulet is, a surlodas miatt pedig erosen
melegszik a tarcsa.

Probald meg kocsiba valo valtoolajjal kenni, az eleg suru (viszkozus...), ne
a tarcsara nyomjad, hanem az anyagra ontsd a tervezett vagasi vonalon.
A tarcsat is bekenheted inditas elott, az elso par cm-en meg hasznal
valamit, de inkabb arra lesz jo, hogy a plafon is olajos legyen :-)

--
((( Móczik Gábor  )))--((( pm -> @ -> progzmaster -> . -> hu  )))
((( Skype: moczik )))