[Epitesz-barkacs] OSB táblás kérdés rajz szerint

szepygab at fw.hu szepygab at fw.hu
2007. Jún. 30., Szo, 21:24:25 CEST

Sziasztok!

On 30 Jun 2007 at 20:55, Mágus Bérprogram Demo  wrote:
> mellékelt rajz szerint szerint szeretnék OSB táblás
> melléképület tet~Nelemeket megoldani,
> a hagyományos 1m*2,5m azbeszt hullámlemez helyett
Probalom megerteni a rajzot, bocs, ha nem sikerul.
Ha jol sejtem egy regi hullampalat valtanal ki osb-vel es azon
valami burkolattal.
A regi hullampalat tenyleg csak ket helyen, 2,2 m tavolsagra
tamasztottak ala?
Nincs lehetoseg ebbe a kozbe legalabb meg egy tartot elhelyezni?
Mi a szerepe az osb lap szeleire, felallo elkent rajzolt ket
lecnek?

> a 2,5 "méteresség"  fontos, kis lejtésre
> kb 2,2m alátámasztás esetén is elbírja
> önmagát + havat
Nagyon nagy ez a fesztav.
Az osb lap aljara kene nehany elereallitott, viszonylag magas
(>=10 cm) pallo/deszka. Ez athordhatna a terhelest a meglevo ket
tartora (amik feltetelezesem szerint meglehetosen maszivak). A
125 cm szeles oseb ket szelere es a kozepere kene egy-egy ilyen.
Ha ezeket alatetted, a tetejet akar siman is hagyhatod, igy egy
reteg katranypapir terites utan szegelhetsz is ra bitumenes
zsindelyt.
A legkonnyebb szerkezetet ugy tudod megcsinalni, ha nem osb-t
hasznalsz, hanem veszel Guttanit lemezt (bitumenes hullamlemez).
Ez konnyu, egyemberes, de ez sem hord at 2,2 m-t, kozbulso
alatamasztas nelkul.

udv

szepygab