[Epitesz-barkacs] hajopadlo kezelese

HA1US ha1us at t-online.hu
2007. Már. 1., Cs, 21:42:40 CET

Na, máguskám!
Zárható erkélyajtó-kilincs!
Innen indultunk.
Ma magamra tudtam zárni a teraszajtómat.
Mondjuk, jó sokat autóztam de meglett a megfelelő cég, meglett a megfelelő
márka, megdógoztam azzal, hogy elfordítom a kilincset 90 fokkal.
Nem tudtam volna megcsinálni, ha nem vagyok táppénzre ítélve lázas megfázás
okán....
Így a patikába menet, gyógyszervásárlás közepette meg tudtam venni a
szükséges hardvert, majd délután bereszeltem a helyére a kilincset.
Köszönet illet a kezdőrúgásért. Info-ügyben ott kezdtem tapogatózni, ahol
kelllett.
Nem zárható kilincset vettem, nem az kellett nekem, hanem rendes zár.
Jövő héten fényképezek néhányat, most megint nincs itthon a gép...