[Epitesz-barkacs] Szauna led

Szûcs Péter pszucs at publicis.hu
2007. Már. 2., P, 12:37:15 CET

Helló!
Világításra kell, de sajnos a piacon egyedül egy finn cég készít
hôálló foglalatot ledekhez direkt szaunába. Fényterápiához kellene.
nagy felületen erôs fény kellene, szinte csak kék, vagy zöld, vagy
sárga fény legyen a szaunában. Az üvegcsô jó ötlet. Sajnos nem
találkoztam olyan ledel ami bírja 100fokot.
Üdv