[Epitesz-barkacs] kontakthiba?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2007. Már. 17., Szo, 11:27:18 CET

vajk fekete  <halaloszto at yahoo.co.uk> 2007.03.17. 07:02:20-kor írta:

> ugyerted hogy raadod a vilanyt, es nem indul, aztan kisvartatva elindul
> minden beavatkozas nelkul?

igen, pontosan így

már legalább négy éve meg van, mah 7 métert szívhat, 42m-t nyomhat
ha megy, akkor most is szív-nyom rendesen, csak
beavatkozás nélkül újra elindul, akkor viszont rendesen nyomja
mintha mindene rendben volna

> Ha felhuzod a kutbol, a felszinen is csinalja?
> Amikor nem indul, akkor  hallani hogy erolkodik?

akkor semmit sem erőlködik, "csendben van"

szóval nem erőlködik,

ősztől tavaszig huzamosabb üzemszünet után tavasszal kihúzom a kútból
kézzel megforgatom, utána szorulás nélkül megy a téli leállásig
(2 het üzemszünet esetén nem szorul meg, 6 hónap állás után már megszorul,
tavaszi kézi motortengely megmozgatása után újból szorulás nélkül
nélkül meg a következő téli leállásig  )

szorulás esetén "morogna" (ezt a hangot ismerem)

> Szerintem szorul/doglott a kondi, es siman indulasi problemai vannak

döglött kondi tud ilyen indulási problémát csinálni, ha "nem morog"?

> Ha sorbakotsz egy ampermerot, az megmondja hogy azert nem forog mert nincs
> aram, vagy masert.

megpróbálom egy kínai digit. mérővel (ez van) megoldani