[Epitesz-barkacs] csokolom

szepygab at fw.hu szepygab at fw.hu
2007. Már. 18., V, 16:27:02 CET

Sziasztok!

En is ma iratkoztam fel az elektro-lista utan ide is. Nem
lakasfelujitasba kezdtem, hanem hazepitesbe. Nem ez lesz az elso
haz, azt a nyolcvanas evek elso feleben epitettuk, abban léakunk
meg ma is. Ha jol szamolom ez a negyedik, nem is ertem miert
villamos embernek tanultam anno, miert nem epitosnek :-)

On 18 Mar 2007 at 15:42, Tünde Kovács wrote:
> Építkezéssel kapcsolatban kérdezz nyugodtan, régebben festés és
> burkolással foglalkoztam úgy hogy kérdesekkel bombázható vagyok.
Csak mult idoben burkoltal? Erosen gyujtom a privat adatbazisomba
a kivitelezoket.

Udv

szepygab
a szinten Gabor