[Epitesz-barkacs] Rozsdatlanitas

szepygab at fw.hu szepygab at fw.hu
2007. Már. 19., H, 08:59:15 CET

Sziasztok!

On 19 Mar 2007 at 7:53, Horvath Zsolt wrote:
>     Van egy rozsdás tolómér~Nm. Kérdésem az lenne, hogy hogyan
> tudom egyszer~nen/fájdalommentesen rozsdamentesíteni úgy, hogy
> utána használható legyen ( tehát a számok olvashatóak maradjanak
> rajta, a csúszkája m~nködjön stb. )
>        Kaptam egy tippet, hogy áztassam olajba, az megoldja a dolgot.
A szorulast megoldhatja, a rozsdat nem tunteti el. Ha csak
vekonyan megfogta a vakrozsda, megprobalhatod finom
csiszolopapirral (polirpapirral) atdorzsolni. Ha talalsz
Nagymamad konyhafiokjaban kestisztito radirt (homokkal toltott
gumi) azzal is leradirozhatod.
Tul sokat nem erdemes veszodnod vele, parezerert kapsz ujat. Ha
van lidl a kornyekeden, figyeld az akcioikat, visszateroen
szoktak digitalis tolomerot kinalni otezer kornyeken.

Udv

szepygab