[Epitesz-barkacs] rezcso - gazra

Topybear topybear at chello.hu
2007. Már. 20., K, 10:29:30 CET

At 3/20/2007 09:56 AM, you wrote:
>Sziasztok!
>
>Lehet hogy lemaradtam egy brossuraval, de nekem uj volt amikor a minap
>lattam hogy valakinek a konyhajaban a szerelo ugy vitte arrebb a
>gaztuzhelyt, hogy latszolag normal rezcsovel elhuzta a vascsovet kb. egy
>meternyit, aztan onnan ment tovabb a flexibilissel. Allitolag a szerelo
>szerint nem szabad hasznalni helyette egy masfel meteres flexibiliset! A
>rezcsovet roppantasos technologiaval szerelte. En eddig nem lattam
>foldgazt rezcsovon vezetve.
>
>pi

Mostanában gázra is szeretik használni, mert
egyszerû dolgozni vele. Valami olyasmi rámlik,
hogy varrat nélküli húzott csõ legyen és minimum
1 mm falvastágségú. Egy csomó gázos roppantó
szerelvény van hozzá, baromi gyorsan tudnak vele
dolgozni, a méregdrága szerelvényeket meg úgyis te fizeted :).
Nem tudom mennyi a maximális hossz, de lehet,
hogy azért is kellett rázcsõvel toldania, mert
mostanában csak úgy lehet szerelni, hogy a
kiállásnak a tûzhelyszint alatt kell lennie, flex csõ fölötte nem mehet.

Topy