[Epitesz-barkacs] lakas energiaigeny

Ambruzs Gábor ambruzsg at szocimotoros.hu
2007. Már. 20., K, 21:29:11 CET

hihi
sztem hasracsapas legkobmeterre osztva...
nincs lehetoseg egyedi meresre, ket futescso szalad fuggolegesen vegig a
hazon, azon csunggenek a radiatorok, ilyen csopar van a nagyszobaban, a
konyhaban, meg a furdoben.
szelso lakas meg nem erdekel hogy mit ugyezik, minek koltozott oda :)
most bunko vagyok? :)

gabor