[Epitesz-barkacs] Megújuló energia támogatás

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2007. Már. 23., P, 10:02:45 CET

PĂ©ter SzĂ»cs  <szucspeter at led.co.hu> 2007.03.23. 09:13:12 +1h-kor írta:

> Helló lista!
> Ki mit tud a vissza nem téritendô megújuló energia források támogatás-
> ról, ki veheti igénybe, mikortól van ez?
> Üdv: Péter

vagy 6 évvel ezelott korbejartam ezt a temat, olyan feltetelekkel adtak,
hogy eszem agaban sem lett belemenni :-(

(napenergiahoz 250e -t ugy adtak volna, hogy kb 800e Ft-nyi szamlat kellett volna
hozza prezentalni, hazilagosan 200e-bol kihozhato, es 5 even beluli barmikori
adoellenorzes es egyeb nyalanksagok, mert ugye allampenz is erintve van)