[Epitesz-barkacs] rezcso klimahoz

jhidvegi jhidvegi at freestart.hu
2007. Már. 23., P, 19:04:18 CET

Pataki István wrote:

> Ez egy nagyon olcsó klíma volt. Ezért próbálom magam szerelni, mert a
> plusz cső meg a hivatalos szerelés kb. ugyanennyibe kerülne. A
> leírásban csak annyi szerepel, hogy hosszabb cső esetén méterenként
> mennyi gázt kell utántölteni. Egy hozzáértő szerint 8m-nél azonban
> még nem biztos hogy szükség lesz rá.

És szerintem igaza is van. Az enyémekhez 5 m csövet adtak, a 8 méternél
a többletgázt ki lehet számítani, mennyi lehet térfogatban. Úgy, hogy a
vékonyabb cső beltérfogat-többletet kell számolni. A töltet kb 0,9 kg
lehet, ami folyékony állapotban kb olajsűrűséggel nézve 1 liter körüli
kell legyen. A többletcső térfogata a 6,3mm külső átmérő mellett mennyi
lehet? Fél mm-es falvastagságnál is (aminél szerintem biztos több van
neki) a belső átmérő 5,3mm, az 3m-en 0,067 liter, tehát nem kellhet
7%-nál több lé. Én is aszondó vagyok, hogy jó az úgy, csak ne sok
szökjön el az összenyitáskor.

A sorrendet tudod, és a kieresztéskori érzékelést?