[Epitesz-barkacs] vekony falba doboz, cso

jhidvegi jhidvegi at freestart.hu
2007. Már. 23., P, 22:00:20 CET

Ambruzs Gábor wrote:

> Van egy fal, amire akariok tenni konnektort, meg el akarok benne
> vinni 40-es csovet vagy 30-ast.
> viszont eros a gyanum, hogy 7-es valasfal teglabol van.
> raadasul a szomszed fele.
> hogy rakjak en ebbe dobozt?

Az még valahogy kimarható, de ha ezt végigvágod/vésed/marod mondjuk
vizszintesen olyan mélyen, hogy behuppanjon a horonyba egy 40-es cső,
akkor lófüty se marad a szilárdságából. Persze lehet, hogy tévedek, de
én nem tenném, inkább több jóval vékonyabb cső, ha már muszáj.

Na meg mielőtt nekiugrasz, jó lenne tudni, mit művelt a szomszéd.
Képzeld el, hogy ő is feléig vagy tovább végigvéste régebben... :-) Ezt
jó esetben egy metermannal előre meg lehet nézni.

Amúgy hogy a túróba lehet, hogy két idegen lakás között ilyen fal van?
Szerintem ez tökéletesen szabálytalan. A qrvarégi házakban csináltak
régen nagy lakások leválasztásakor vékonyabb falakat, de azok is kb 14
centi széles kisméretű téglából voltak, tehát plusz vakolat
kétoldalon... de még ezek is kellemetlenek voltak. Még a cigarettaszag
is átkóválygott. (Laktam ilyen helyen egy keveset, meg bontottam is
ilyen falat.) De azért ez elviselne kétoldalról is egy kisebb
horonyvésést.