[Epitesz-barkacs] falazohabarcs recept

Zsolt epitesz at telectronic.hu
2007. Már. 30., P, 16:57:03 CEST

csináltasd meg elôbb a kômuvessel amit kell , és figyelj, hogy mibôl mennyit
dob bele.

én a ytonghoz a gyári ragacsot használtam, de a legolcsóbb csempe ragasztó
még jobb is mint a gyári ragasztó.

pl. az obi-s 699 ft-os ragacs kitunô.

a habarcs meg nem olyan egyszeru, hogy mibôl mennyi és kész.

attól függ mire akarod használni, milyen az alap, mennyire száraz/vizes a
fal az alap amire teszed, más a vakoló más a falazó habarcs.

mennyire kell erôsebbnek lennie mint a falazóanyag (ytong)
lehet olyat is csinálni, hogyha bontani kell akkor nem a habarcsnál törik
szét, hanem a tégla...

de itt egy átlagban mmindenre jó:
5 lapát homok, 2 cement, 2 mész, víz
ha nehezen húz, akkor nyomhatsz bele egy kis gipszet is.
nem szabályos, de hatékony :)

zsolt

Hol lehetne talalni receptet, hogy milyen aranyokban kell keverni teglahoz
meg ytonghoz valo habarcsot? Vehetnek keszen is, de van homok mesz cement,
akkor miert vennek.

A nagyjat komuves csinalja, de pl wc tartalyt kellene korbeepiteni meg
hasonlo pepecselos szobraszkodasok maradnak nekem.