[Epitesz-barkacs] epitesi naplo

jhidvegi jhidvegi at freestart.hu
2007. Május. 10., Cs, 20:39:20 CEST

szepygab at fw.hu wrote:
> Szerintem a trafohazrol nem tudod elteveszteni.

Most hirtelen nem tudom pontosan hova tenni, de figyelni fogok, ha arra
járok.

> Igyekszem naponta muvezetni, elvegre kell, hogy erezzek a
> torodest :-)

Mint a korbácsot, mi? :)
De tényleg jól teszed, ha folyamatosan minden lényeges dolgot
figyelemmel kísérsz. Ilyesmit már én is csináltam (nem a sajátomon), és
ha nem tettem volna, elképesztő hibákat csináltak volna. Meghökkentő,
hogy még a rajzolvasás se megy egyes kőnyűveseknek, de annyira nem, hogy
láthatóan nem értik, nem látják, nem tudják elképzelni néha a
nyilvánvalót sem, józanul sem.