[Epitesz-barkacs] Parazaro szigeteles

Moczik Gabor pm at progzmaster.hu
2007. Május. 13., V, 12:19:09 CEST

Üdv!

Feliratkoztam már én is egy ideje, de eddig nem írtam semmit. Na majd most :-)

Szóval egy pince párazáró szigetelését szeretném egyszer és mindenkorra
megoldani valami párazáró vakolattal vagy egyéb trutyival.
Egyszer már megcsináltam, de kereskedőre hallgatva fatális hibát vétettem:
kissé részegen állnak a téglák, és hogy kevesebb vízzáró anyag kelljen
(Plaspactuna, 11eFt/25kg) előtte felvakoltam egyenesre normál vakolattal.
Gondolhattam volna, hogy a sima vakolat le fog jönni a nedvesség miatt...

Szóval az lenne a kérdésem, hogy hogyan lehetne ügyesen megoldani, hogy
minél kevesebb méregdrága vízzáró anyag kelljen?

Nekem úgy tűnt, hogy a cementhabarcs nem jön le, leszedni is alig lehet...

--
((( Móczik Gábor  )))--((( pm -> @ -> progzmaster -> . -> hu  )))
((( Skype: moczik )))