[Epitesz-barkacs] epitesi naplo

jhidvegi jhidvegi at freestart.hu
2007. Május. 14., H, 14:45:09 CEST

Acs Gabor wrote:
> Szerintem mi is tudnánk egymásnak néha besegíteni. Vannak itt jópáran
> a levlistákon, akiket barátomnak tekintek, ha olyan házkörüli
> csinálnivalód van, amit egyedül nem bírsz, szólj nyugodtan.

Köszi a felajánlást, de nem erről volt szó, amikor még csináltam. Már
jóideje nem csinálok semmit építkezésileg (sajnos). Amikor csináltam,
legutóbb úgy 20 éve :-), akkor csaknem mindent egyedül meg tudtam
csinálni. Még a gerendák felhúzása egy szinttel följebb is könnyebb
volt, mint amikor jött két segítségem. (Fél órán belül iszonyat
lumbágóval ki kellett szállnom, emiatt a segítők elmentek. Aztán amikor
rendbe jöttem, kiagyaltam technikákat, amikkel erőlködés nélkül
feljöttek a gerendák a falra. Meg a béléstesteket, amiket magam
öntöttem - akkoriban nagyon megérte -, pont a kívánt beépítési hely
alatt csináltam. Amikor megkötöttek beépíthetőre, akkor csak
átforgattam, hogy vizszintesen álljanak a lyukai, aztán egy alkalmasan
meghajlított vassal kötéllel mintegy felhalásztam, és már raktam is be a
gerendák közé. Nagyon haladós volt, na meg én is sokkal jobb állapotban
voltam. :-)

Az öcsém segített akkor, amikor fent kellett betonozni, meg a cserép
felrakásánál volt még segítség. Itt-ott azért még máskor is, de igen
kevés. Illetve egy részt külsősökkel csináltattam, de abban meg nem volt
köszönet.

A folytatáshoz már vagy igen le kellene fogynom, vagy pénzt keresni, és
mással megcsináltatni, amit kell. Az egész egyelőre halasztva, tehát
most itt nem téma, csak ahogy elnéztem Balázs képeit, ráéreztem, milyen
jó lehet, ha van egy jó haveri társaság, akik még elég fiatalok, és
ráérnek viszonylag sűrűbben... Jó buli is lehet, örülni lehet a közös
munkának, lehet jókat beszélgetni, kajálni, szórakozni... szóval jó
lehet ez így. (Nekem sosem volt ilyesmi társaságom, valszleg
összeférhetetlen vagyok.)