[Epitesz-barkacs] szivattyu kerdes

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2007. Május. 14., H, 17:41:58 CEST

Sziasztok!

Az a helyzet, hogy hitegetnek engem, hogy hasznalati melegviz mozgatasara nem jo a futeshez valo keringteto szivattyu. Merthogy a friss vizben sok az oxigen, es megeszi az ontottvasat. Bronzhazas szivattyut kell venni allitolag. Viszont az ugy haromszor dragabb.

Raadasul regen minden vizcso acel volt, ontottvas fittingekkel. @0 evente persze kilyukadt, de nekem ok lenne hogy 20 evig elmegy a 20eft szivattyu, es akkor cserelni kell. Nem vennek 60eft-ert, plane hogy mezei van a polcon otthon.

Szerintetek?

vajk

Yahoo! Mail is the world's favourite email. Don't settle for less, sign up for
your free account today http://uk.rd.yahoo.com/evt=44106/*http://uk.docs.yahoo.com/mail/winter07.html
--------- következő rész ---------
Egy csatolt HTML ?llom?ny ?t lett konvert?lva...