[Epitesz-barkacs] epitesi naplo

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2007. Május. 14., H, 22:32:24 CEST

Nem, csak hőszigeteltre, és napkollektorosra. A mostani nappalim födémét
kivágom, összenyílik a padlással, így lesz egy galériás, tágas szoba.
Meg egy terasz a ház tetején. Először a közös képviselő hallani sem akart
róla, ugyanis ez egy 5 lépcsőházas, 4 emeletes zuglói társasház, végig
sátortetővel. Rendesen meg fog változni a ház külseje. Ezeken kívül
keletkezik még két háló és egy fürdő a padláson.

A dolog egyik legizgalmasabb része a födém kivágás lesz. A nyílás területe
10m2, ami 28 centi vastag, 25 széles vasbeton (gerenda) rácsszerkezetből
készült. Remélem, a bontásnál egyik darabja sem gondolja majd úgy, hogy
elindul fentről lefelé, pár emeletet lehet hogy bevonna a galériázásba...

Gábor