[Epitesz-barkacs] epitesi naplo

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2007. Május. 15., K, 10:02:37 CEST

Nekem azt mondta az ember, hogy amíg fúrnak, fentről el tudják vezetni a
vizet. Amikor átér a fúró, akkor szakad ki egy nagyobb vízmennyiség, de ezt
több ember, folyamatosan vizesporszívózza. azért nem lenne jó eláztatni az
alattam lakót.

Ez a ház eredetileg lapostetős volt, a sátortető később került rá. Emiatt
lehet, hogy az alattam lakóhoz nem annyira tud lemenni a víz.

Gábor