[Epitesz-barkacs] Hello + utólagos szigetelés (kérdés)

Laszlo Merenyi meri at merysoft.hu
2007. Május. 15., K, 14:42:27 CEST

Sziasztok,

új vagyok a listán, üdvözlet minden kedves tagnak.

Nem kellett sokáig gondolkodnom kérdésen... ház bővítés3 előtt állunk
(garázs-hozzáépítés ill. tetőcsere, tetőtér-beépítéssel), Szegeden. Ez
egy régi ház, tömör, kis méretű téglából épült, az alapja is ebből van.

Azt vettem a fejembe, hogy még a bővítés előtt leszigetelem utólagosan a
falakat alulról jövő nedvesség ellen. Ugyan szép szárazak, de a
kátránypapír is 40 éves, ezért gondolom azt, hogy most még egyszerűbben
elérem ezeket a falakat, mint egy EPS-es szigetelés, vakolás után, ha
előjön valami gond.

Az index fórumon ajánlották a Szikkaton-T anyagot, amit a falba fúrt
lyukakba kell önteni. Sajnos nem találtam már ilyet (Google alig hoz fel
találatot; ahol megtaláltam a termékek között, ott már nem
forgalmazzák). Helyette ajánlották a Szilikofób Anhydro nevű anyagot
(Kemikál terméke), ami viszont jó drága - de talán még így is érdemes
lenne megcsinálni, vagy csináltatni.

Van ilyen típusú szigeteléssel valakinek személyes tapasztalata?
Szívesen fogadnék mindenféle infót.

Kösz:
  meri