[Epitesz-barkacs] Labazat szigeteles

jhidvegi jhidvegi at freestart.hu
2007. Május. 15., K, 20:04:24 CEST

Fábián István wrote:

> Ez egy regi haz! Belul a szobaban le van lamberiazva az ablak
> magassagaig (alatta folia). Amikor epult (1940?) akkor nem futottek a
> szobakat, emiatt nem lehetett hohid se :).

Nem ezért gondolom, hogy valszleg nem az egész van terméskőből, mert
feltételezem, hogy régen foglalkoztak a  hőhíddal, hanem mert ez régen
se volt olcsó móka. Tehát most is azt mondom, hogy meg kell azt valahol
nézni. A szabálytalan felületű kövekkel amúgy se olyan egyszerű jó
alapot csinálni, tehát munkában is több, mint a tégla, mészkő vagy
ilyesmi.