[Epitesz-barkacs] tartály

szepygab at fw.hu szepygab at fw.hu
2007. Május. 17., Cs, 07:59:05 CEST

On 17 May 2007 at 7:45, Halasz Ferenc wrote:
> Az az "utánklórozott pvc" az a "CPVC"? Jó drága, ahol láttam.
Az az, pl. a szep feher NIBCO cso. Ugyanugy lehet dolgozni vele,
mint a Pannonplast szurke pvc csovevel, csak egy fel percig
osszenyomva kell tartani a ragasztast, mert hajlamos szetkuszni.

>  > Azert elotte megneztem a gyarto adatlapjat, a
>  > homerseklet fuggvenyeben alkalmazando nyomashatarokrol.
> Adj már erre egy "linket", ha van, ne kelljen keresgélnem!
Wawin (ex Pemu Zsambek)

> Nem titok, a napkollektor melegvizét kellene vezetnem vele.
Szerintem ne tedd. Szivattyu leallas eseten messze 100 fok fole
felmelegedhet a kollektor, nem biznam ra hore lagyulo muanyag
csore. A legegyszerubb rez csovel, a kolektor kornyeken lehetoleg
kemenyforrasztva. A preselos fittingeknel tisztazni kell a tomito
gyuru hoallosagat. Az EPDM O-gyuru lehetoleg cserelendo teflonra.

udv

szepygab