[Epitesz-barkacs] tartály

jhidvegi jhidvegi at freestart.hu
2007. Május. 17., Cs, 08:31:53 CEST

Halasz Ferenc wrote:

> Csak azért kérdem, mert nekem is spórolnom kell az "anyagárak-
> kal".                               Üdv: HFeri

Akkor ne mulaszd el a következőt:
Teljesítmény számítása (saccolása), megkívánt hőfokesés, ebből kijön a
kapacitásáram, tehát a térfogatáram is. Lehet, hogy annyira kicsi, hogy
egy igen vékonyka rézcső megteszi, és akkor nincs műanyag bírja/nembírja
c. probléma.

Mert gondolom a napkollektorhoz kell. Tehát 1-2 kW-ról van szó.
Pl 0,1 liter/s és 5 fok esetén már 2,1kW szállítható el.
Távolságtól és szivattyútól függően erre egy 8mm belső átmérőjű cső is
elég lehet. És a hőleadó felülete is kisebb.