[Epitesz-barkacs] tartály

jhidvegi jhidvegi at freestart.hu
2007. Május. 17., Cs, 08:50:50 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

>> Így már biztos nem annyi. :-)
>
> sőt még olcsóbbat is mutatok:

Ezt kerestem, de nem találtam a tvk alapján.

Pechem van, olyan nincs, amit kerestem, vagy nem találtam.
Ez a 200 literes, meg a kistesója nagyon olcsó, nem is tudom, hogy
lehet. Amit én keresek, az 50 literes, ezek alapján fillérekbe kerülne,
de ha elmegyek bármelyik boltba, ahol lehet kapni, huszonezerért akarják
eladni.

Sajnos autóba berakható kell, nem jó a 200 meg 120 literes. (Annyira nem
vagyok jó erőben. :-) )

Tényleg meglepő árakon lehet látni 1 m3-es tartályokat. Legolcsóbbak,
amik használtak, és valami ragacs bele van száradva. Lehet, hogy soha
semmitől nem oldódik ki, tehát lehet, hogy esővíz gyűjtésére is
alkalmas.

Bár erre nekem az az ötletem volt (valakinek javasoltam), hogy vegyen
házi medencét, ezt az olcsót, amiben lehet a családnak pancsolni.
Sok-sok m3, és biztos sokáig jó, ha ügyesen helyezi el.