[Epitesz-barkacs] tartály

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2007. Május. 17., Cs, 10:03:18 CEST

siman. a viz elparolog belole, onnantol mehet par szaz fokra. a rezcso meg jo hovezeto. azt mondta nekem olyan ember aki ilyeneket szerel, hogy kozvetlen a kollektornal preselos kotes, egy meterre onnan mar lehet lagyforrasz, egy meter rezcsovon mar van annyi veszteseg hogy odaig nem melegszik at.

vajk