[Epitesz-barkacs] Szivattyú

jhidvegi jhidvegi at freestart.hu
2007. Május. 17., Cs, 11:23:12 CEST

vajk fekete wrote:

> Szoval akkor te is NTC-t hasznalsz? Es az erzekelonel nincs semmi
> elektronika. Tipust tudsz mondani? Mert en kicsit ertek hozza,
> viszont soha nem csinaltam. Es a konyvben ezerfele erzekelo van, de
> egyikhez sincs odairva hogy valakinek gond nelkul mukodik evek ota
> 30m drot vegen.

Én ellenben nem értek hozzá, mármint a digit részéhez, de láttam
többször alkalmazásban olyan érzékelőt, ami digitális, asszem RS485-re
felvűzve van több más társával együtt, és más, nem hőmérő cuccokkal
együtt, és problémamentesen működik zűrös ipari környezetben. Sőt,
mintha olyanról is hallottam, ami a tápmadzagján kommunikál. (Vagy ez
ugyanazt jelenti?)

Ha csak sima érzékelőkről van szó, akkor zavar ügyben szerintem semmi
gond nincs. Itt marha lassúak a változások, tehát még RC-vel is minden
elektromos zavar csodásan kiszűrhető, mert ugye ezek nem lehetnek
egyenáramú zavarok.
A nemkívánt termoelemek hatását meg ugye máshogy kell kiszűrni.