[Epitesz-barkacs] klíma kültéri elhelyezés

jhidvegi jhidvegi at freestart.hu
2007. Május. 17., Cs, 19:22:44 CEST

szepygab at fw.hu wrote:

> Egy jo vastag bitumenes nehezlemez egyszerubb lenne. Ha kapni meg
> Teroson (Terofon?) anyagot, azzal is bevakolhatod. Az
> kifejezetten autoiparnak keszult lemezek rezgescsillapitasara.

Sajnos ez önmagában kevés lenne. Kell, hogy a ragacs valami nehéz fémet
fogjon oda. Gondoltam már arra is, hogy levágatok 3..5-ös lemezeket, és
azokat ragasztom oda. Azoknak a közepére, vagy ahova kell, még tudok
további vastömböket odaheftelni. :) De az is lehetséges így, hogy
átfogom egy asztalos-szorítóhoz hasonló szerkezettel így, ezzel a két
szembeoldal csak azonos fázisban tud rezegni érdemben. (Ezt a módit
alkalmaztam télen az egyik igen rakoncátlan szerkezetnél, de még csak a
saját burkolatán. Nem olyan vészes a hangja, bentről nem is hallom, csak
nem szeretném, ha a szomszéd tenne valamit ellenem ezügyben.)