[Epitesz-barkacs] Szivattyú

szepygab at fw.hu szepygab at fw.hu
2007. Május. 17., Cs, 20:28:17 CEST

On 17 May 2007 at 19:50, jhidvegi wrote:
> Csak egy kérdés: a gyors felf~ntésre nem volt sosem szükség? Tehát nem
> hiányzott kiegészítésül néhány radiátor, ami nem a padlóf~ntéshez való
> h~Nmérséklet~n vizet kapja, hanem sokkal melegebbet?
sosem hianyzott. Tullovest a besuto nap tud okozni, amikor a
kello homersekletre felfutott padlora meg ra is sut.

> Bár már filóztam én ezen, egy kb 6 centis betonrétegnek nem olyan
> veszett nagy a h~Nkapacitása, hogy olyan nagyon lassú lenne a felf~ntés,
Le lehet csokkenteni a beton tomeget, ha az ember kiizzadja a
formahabositott hungarocell rendszerlemez arat. Az a pogacsas
lemez jol megtartja a csoveket fekteteskor, es a pogacsak ehlyere
nem kell beton. Igy meg lehet uszni 3-4 cm felbetonnal es a
pogacsak kozevel
Csak tudnam mi kerul azon a par centi habon 3 eFt-be
negyzetmeterenkent :-(

udv

szepygab