[Epitesz-barkacs] Szivattyú

jhidvegi jhidvegi at freestart.hu
2007. Május. 17., Cs, 22:30:55 CEST

mágus wrote:

> a gázosoknál csak a kéményseprőtársulat sötétebb
>
> szakhatóságként általános iskolával kötözködnek az építómérnökkel...

Az lehet, de nekem nemegészen ez a tapasztalatom volt, amikor kijöttek
kéményt átvenni.

Hoztak valami vakondszámba menő kamerát, amit föntről beeresztettek a
kéménybe, és lent a monitoron látni lehetett, hogy mit csesztek el a
kőnyűvesek. (Egy helyen a kémény falazása közben jól benyomták az alu
béléscsövet.) De nem annyira, hogy a végén ne vegyék mégis át. Pedig
okuk lett volna, mert bármi beleesik a kéménybe, ami kicsit is
passzentos, az ott megszorul.

> (csinálj egy búboskemencét, meglátod, hogy mennyire hülyék hozzá,

Ez nem lep meg. Nem az, amihez hozzászoktak, tehát nem értenek hozzá.
A régi paraszt meg nem tudná beüzemelni a cirkót. :-)