[Epitesz-barkacs] Szivattyú

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2007. Május. 17., Cs, 23:00:27 CEST

A pogacsas lemez ugy nez ki, hogy a tablagol felfele kiallnak ilyen majkremkonzerv alaku hengerek.

Ezek kozott lesz a cso. A cso helye ugy van kialakitva, hogy a beton jol korbefollya. De a beton aljaba (a csovek kozott) ezek a dudorok benyomodnak. Tehat felul lesz egy 3cm betonlemez, es az aljan plusz par centi negyzethalos bordazat, amiben mennek a csovek.

vajk