[Epitesz-barkacs] Szivattyú

Auth Gábor auth.gabor at enaplo.hu
2007. Május. 18., P, 08:08:32 CEST

Halihó!

Halasz Ferenc írta:
> Ne má'! Persze, ha minden "szabályosan" zajlik az időjárásban, akkor
> meg lehet tanulni (és megtanítható a vezérlő is). Az időjárás azonban
> nem "szabályos", különben 100%-os lehetne az időjóslás (a meteorológiai
> előjelzés). Ha hirtelen beesik egy front, arról nem tud előre az okos
> (inkább "tanult") vezérlő.
  Ha mérsz légnyomást is, akkor ezt is megtanulja. Ha pedig internetre
kapcsolod, és letölti a szomszédos időjárásautomaták mért értékeit,
akkor szintén meg tudja tanulni, hogy miképp kezelje ezeket. Akár
neurális hálót is lehet erre alapzoni már.... és akkor valóban mondható,
hogy a ház fűtése gondolkodik. :)
  Egyébként én tennék be hűtő-fűtő klímát... és ezzel ki lehet
korrigálni a hirtelen változásokat.

--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- FreeBSD 5.4 -=- http://bsd.lap.hu