[Epitesz-barkacs] kéményszakmai felügyelet hiánya 2

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2007. Május. 18., P, 10:10:39 CEST

Szia!

Szerintem itt is kerdeztem a telen, amikor nekem volt hasonlo problemam.
Vettem egy csaladi hazat, es le akartam belole bontani a kemenyt, mert rossz helyen volt.(majd csinaltatni ujat).

A harom kulonbozo kemenysepro iroda akit felhivtam, haromfelet mondott. A mindenfele elozetes szakvelemeny es bontasi engedely kell-tol a jelentsem be hogy megszunt hogy ne szamlazzanak-on at az ehhez nekunk mi kozunk-ig.

Aztan az epiteszem javaslatara fogtam es a sogorral egy szep napos szombaton leszedtuk. Ha valaki belekot, akkor vagy azt mondom hogy soha nem is volt, vagy a statikus szakerto ismeros ad egy papirt hogy eletveszelyes es azonnal le kellett bontani.

vajk