[Epitesz-barkacs] Szivattyú

jhidvegi jhidvegi at freestart.hu
2007. Május. 18., P, 11:46:11 CEST

vajk fekete wrote:

> tulkepp semmi mas mint ventillatoros folyadek-levego hocserelo
> helysegfutesre/hutesre. iszonyat draga sajnos. Egy szobaba valo kicsi
> darab 150-200eft. pedg egy auto huto, ventillator es csepptalca.

Hm. Ennyiért lehet venni legalább 3 db klímát, amikben van 3 ilyen, 3
olyan kivitelű ilyen micsoda. :-) Nem kötelező klímaként használni, szét
lehet azt berhelni, vagy akár lehetne ilyen cégtől venni még olcsóbban
nem működő ilyen szerkezetet.

A kültéri talán még jobb is, mint a beltéri, bár a beltéri sokkal
halkabb ventillátorú, és teljesen megoldott a kondenzvíz elvezetése is.

Voltam már olyan cégnél, ahol a radiátorok magasságában volt ilyen
hűtő-fűtő szerkezet. Nem tudom, hogy működött, hogy viselkedett nyáron,
csak az azért világos kell legyen, hogy nem evidens a plafonig lehűteni
a levegőt egy lent lévő szerkezettel. Az általában plafon közelében
elhelyezett klíma-beltéri onnan veszi a meleg levegőt, és lefelé leheli
kb.

(Fűtés üzemben meg lefújja, ha úgy állítom be, szóval nem szokott olyan
lenni, hogy fent van csak meleg.)