[Epitesz-barkacs] kéményszakmai felügyelet hiánya 2

szepygab at fw.hu szepygab at fw.hu
2007. Május. 18., P, 17:53:38 CEST

On 18 May 2007 at 8:19, Acs Gabor wrote:
> azt mondják nyújtsak be bontási tervet
> (!) a bontási osztályukra, majd az elutasítja, mert kell lenni minden
> lakásban tartalékkéménynek.
Ha jol tudom tenyleg letezik valami ilyen regi eloiras. De, ha
felteszel egy huto-futo klimat, igy hoszivattyuval Is futhetsz,
akkor bekaphatjak. Az eloiras ugyanis nem arrol szol, hogy kell
lennie tartalek kemenynek, hanem arrol, hogy kell legyen tartalek
futesi lehetoseg. Ezt persze kemenyseproek szeretik onmaguk
erdeke szerint torzitani. Erdemes lenne utana nezni a
jogszabalynak.

udv

szepygab