[Epitesz-barkacs] kotelezo kemeny(?)

Pataki István ipataki at ipataki.t-online.hu
2007. Május. 20., V, 20:29:19 CEST

Sziasztok!

> Az a szabalyozas, hogy kell legyen futesed,
> plusz tartalek futesed, ami fuggetlen. A kemenyseprok
> azt mondjak, hogy ez azt jelenti, hogy kell legyen
> egy mukodokepes tartalek kemeny, amit nem kell
> seperni, de fizethetsz erte.

Van azert valaki koztunk, aki kompetens ebbe a kerdesben? Mert hiaba
talalgatunk, csak a torveny a tiszta beszed :-(.

Amugy nekem 5-6 evvel ezelottig 3 kemenyem volt. Az egyik mar magatol
elkezdett omlani, tehat szetszedtem, a masik nagyon rossz helyen volt a
tetoterben, azt is lebontottam. A 3. is kezd rossz allapotba kerulni, de
nehez hozzaferni, ezert nem bontottam meg le. Egyik kemeny sem volt mar
evtizede hasznalatban.

Amig az utcarol benezve is eszrevettek a kemenyt, mindig jottek
"vizsgalni" valamennyi penzert, aztan egyszer csak lattak hogy
volt-nincs. Azert a dijat be akartak szedni. Elkezdtem telefonalgatni a
kozpontjukba addig, mignem tudomasul vettek es nyilvan valahova fel is
irtak, hogy nincsen tobbe ellenorizendo kemeny. Evek ota nem kerestek.
Lehet hogy csak malacom van?

Udv
pi