[Epitesz-barkacs] split klima

jhidvegi jhidvegi at freestart.hu
2007. Május. 24., Cs, 12:08:40 CEST

Üdv a nagyérdeműnek!

Ismerős szeretne olcsón split klímát vásárolni, és tőlem, mint akinek
már van több is, kért tanácsot. Hááát, én a neten is kóvályogtam, de
most már minden valahogy tök másképp van, mint 2-3 évvel ezelőtt. Nagyon
úgy tűnik, hogy most már ez is engedélyköteles pl, de legfőképpen sehol
nem látok olyat, mint régen mondjuk a metróban, hogy megveszem,
hazaviszem, és ha vállalom, hogy garancia nuku, akkor fel is
szerelhetem.

Vannak még olyan helyek, ahol kompletten lehet ezt az állatkát megvenni,
minden tartozékával együtt?

És az árak se nagyon bíztatóak. Lehet, hogy mert most pont idény
kezdődik, lehet kaszálni, és majd a nyár végefelé lesznek olcsón
hozzáférhetőek?

Jár most valaki hasonló cipőben? Milyen tippeket tudnátok adni? (Mielőtt
a srác és felesége kialvatlanság és hőhalál kiséretében meggárgyul.
Pedig ez még nem is az a vad kánikula, mint amire júliusban kb lehet
számítani.)

Név: nem elérhető
Típus: image/gif
Méret: 93 bytes