[Epitesz-barkacs] vízszint szinten tartása

Kathi Imre imre.kathi at eon-hungaria.com
2007. Május. 25., P, 11:03:52 CEST

.... és mit szólsz a csirkeitatós módszerhez? Ha a rendszer légmentesen tud záródni, akkor működhet. A puffertartályból vékony csövön vezetni a kívánt helyre a vizet és a "szuszogó" csövet vissza a pufferbe. Így mindig annyi folyik át, ami tartja a kívánt szintet. Nem kell hozzá bonyolult cucc, csak légzárás és pici szintkülönbség....

Üdv, Imi
imre.kathi at eon-hungaria.com