[Epitesz-barkacs] Keringeto szivattyu meg szelep

Moczik Gabor pm at progzmaster.hu
2007. Május. 28., H, 21:02:23 CEST

szepygab at fw.hu wrote:

> HMV cirkulacios szivattyu. Olcso persze az se lesz :-(

> Meg kene nezni az adatlapokat, pl. laing.hu

Koszi!
Nezem, ezeket talaltam meg, ami lehet hogy talan jobb nekem:
http://www.laing.hu/10termek/40Pumpen/Egyenaram/00index.htm

Ezek ugy nagysagrendileg mennyibe kerulnek?
Gondolom a DDC joval olcsobb, valoszinu nekem az is megfelel.

> Radiator szelep "motoros" fejjel, ha nem baj a tobbszor tiz
> masodperces reakcioido.

Nem baj. Valami olyan szelep, ami egy magnessel kozvetlenul huz be egy
zarorudat (mint pl. autokban az EGR szelep)?

Mondjuk kozben keresgeltem, ugylatom jo draga dolgok ezek, es kellene nehany
db, lehet hogy jobb, ha nekiallok gyartani...

--
((( Móczik Gábor  )))--((( pm -> @ -> progzmaster -> . -> hu  )))
((( Skype: moczik )))--((( Website: http://www.progzmaster.hu )))