[Epitesz-barkacs] pince-salétrom

jhidvegi jhidvegi at freestart.hu
2007. Május. 30., Sze, 13:05:24 CEST

Kathi Imre wrote:
> Mit kell csinálni a sósavval? Talán "fessem át" vele?

Á, inkább a többi tanácsot fogadd meg.

Esetleg valami kis helyen próbáld ki ecsettel. Plafonon szar vele
dolgozni, meg amúgy is, egyáltalán.

Ha muszáj lenne nagy felületet sósavval kezelnem, én valami álarcot és
permetezőt használnék, és hátrálva nagyon gyorsan távoznék onnan.

Csináltam ilyesmit xilamonnal is. Vettem egy mély levegőt, aztán hadd
szóljon. Pár tíz másodpercig, aztán pucolás. Előtte tájékozódtam a
szélirányról. (Ez magas helyen történt.)

Pincében szarabb az ábra. Bentről kifelé lehetne hátrálni, aztán sokáig
nem bemenni, meg ventillátorral megpróbálni szellőztetni úgy, hogy
kintről messzebbről fúvatni arrafelé a levegőt. Ha kb kiszellőzött,
ugyanez a permetezés szódabikarbóna oldattal. :-)