[Epitesz-barkacs] belső hőszigetelés

Zoltán Radó elektro1.zrado at t-online.hu
2007. Május. 30., Sze, 18:31:48 CEST

Halihó!

Nemrég zargattalak titeket azzal, hogy belülről hőszigetelném egy
panelház szobáját az utcafront felé - klímaszerelés kapcsán. Hidvégi
Józsi felhívta a figyelmem a téli párakicsapódásra a gipszkarton alatt.

Az jutott eszembe, hogy ha építenék egy nagy heatpipe-ot, ami a fűtésből
venné a meleget és a gipszkarton alatt fűtene végig a fal tövében,
akkor esetleg megúszhatom a páralecsapódást.

Igaz, hogy ezzel a téli hőszigetelés mintha ott sem lenne, de legalább
nyáron működne a hőszigetelés. Ráadásul a fűtés az központi, míg a
klimának a villanyát meg csak én fizetem...

Esetleg lehet csicsázni, hogy épp csak harmatpont fölötti
hőmérsékletüre melegítsem a falat...

Működő képes lehet? Egyáltalán van értelme kb. 7m2-nél eljátszani ezt?
Mármint, hogy anyagilag megtérül-e.

Zoli