[Epitesz-barkacs] megszünt napkollektor

szepygab at fw.hu szepygab at fw.hu
2007. Május. 30., Sze, 22:47:47 CEST

On 30 May 2007 at 20:29, vajk fekete wrote:
> vannak ilyen bojlerek. a stiebel eltronnal pont most neztem utanna,
Nekem van egy hasznalaton kivuli 200 literes keszulekem. 600 W-os
kompresszor csinalta a melegvizet es volt benne egy tartalek
futotest, ha nagyon hideg lenne a kornyezet, de szinte sosem
kapcsoltam be. A kamra sarkaba allitottam be, ott pont a kad
alatt volt, rovid csovel felvihettem a melegvizet. Kellemesen
hutotte a kamrat.
Mukodott 16-17 evet gond nelkul, aztan elunta. A Stiebel
kepviseleten meg ugy neztek ram, mint egy ufonautara, mert nem is
hallottak a tipusrol. Enyhito korulmeny, hogy a kepviseleten
dolgozok jo resze kisikolas volt, amikor vettem :-)
Gondolom kompresszort kene javitani/cserelni. Igazabol nekem kezd
felesleges lenni, mert az uj hazban nem lesz ra szukseg.
Ha valaki erez kedvet a javit(tat)asahoz, keressen meg maganban.

udv

szepygab