[Epitesz-barkacs] öntapadó (volt-nincs tár gy :-)

ki vala kivala at vipmail.hu
2007. Nov. 7., Sze, 15:15:27 CET

            Sziasztok!A tanácsokat köszönöm, hajszárító után lehúzva a meglágyult szalagot nitróval a ragacs eltűnt, majd normál ablatisztítóval olyan mint "új" korában.Ebből is tanultunk, a TESA ajánlotta, hogy van kék színű szalaguk ami kültéren is 8 hétig fennhagyhatóTibor-- Eredeti üzenet --Feladó: Palasik Sandor <palasik at mail.datanet.hu>Címzett: epitesz at javakocsma.huMásolat: Elküldve: 09:30Téma: Re: [Epitesz-barkacs] 	öntapadó (volt-nincs tár 	gy :-)> ... Bár valóban, ekkor én is > először benzint próbálnék, csak ott jó gyorsnak kell lenni, mert > nagyon gyorsan párolog. Márpedig az fontos, hogy a feláztatott > trutyit letöröljük, ne pedig megszáradjon.  Ha az öntapi ragacs nem akar lejönni egyszerűen, akkor a benzinbe áztatott papírzsepkendőt le szoktam takarni folpackkal vagy valami zacskóval pár percre. Azalatt átázik és szépen lejön és el sem párolog. A nitronak a szagát sem bírom ;-)  Palasik Sándor _______________________________________________ Epitesz mailing list Epitesz at javakocsma.hu http://mail.javakocsma.hu/mailman/listinfo/epitesz

Síszállások, pályainformációk, térképes kereső, útvonaltervezés
www.c-travel.hu/sieles